FADES I FOLLETS/ HADAS Y DUENDES



Allà en un mon infinit on s’amaguen els secrets de la nostra infantesa s’oculten éssers màgics, que acaronen l’ànima quan no ens adonem.
Vivim de pressa, sempre mirant el rellotge, esclaus del temps, absorbits per la tecnologia, ja ens hem fet grans, i intentem disfrutar dels moments amb els nostres fills, però són pocs aquests moments, i ells encara creuen en les fades i els follets. Tanmateix, aquests éssers màgics resten en els nostres cors amb l’esperança que aquella fantasia de quan erem infants només reposa , de que encara hi és, adormida, esperant que en un instant,  una matinada en que la rosada cobreixi les roselles dels prats, i les orenetes reprenguin el vol, despertarà en nosaltres el nen que tenim a dins i els tornarem a veure, hi tornarem a creure, com quan erem infants.

Allá, en un mundo infinito donde se esconden los secretos de nuestra infancia se ocultan seres mágicos, que acarician nuestra alma cuando no los vemos.
Vivimos deprisa, siempre mirando el reloj, esclavos del tiempo, absortos en la tecnología, ya nos hemos hecho mayores e intentamos disfrutar de momentos con nuestros hijos, pero nunca son suficientes, y ellos aún creen en hadas y duendes. Sin embargo, estos seres mágicos yacen en nuestros corazones con la esperanza de que aquella fantasía de cuando éramos niños tan sólo reposa, de que aún está ahí, pero adormilada, esperando que en un instante, un amanecer en que el rocío cubra las amapolas de los prados y las golondrinas reprendan el vuelo despertará en nosotros el niño que tenemos dentro y volveremos a ver a esos seres mágicos, porqué volveremos a creer, como cuando éramos niños.




Tot seguit us deixo amb imatges dels quadres personalitzats, on els personatges són fades i follets acompanyant el nom d’aquella persona especial a qui podeu sorprendre amb un regal únic i exclussiu.
A continuación os dejo con imágenes de los cuadros personalizados, donde los personajes son hadas y duendecillos acompañando el nombre de aquella persona especial a quien podéis sorprender con un regalo único y exclusivo. 















Les fades les represento com si fóssin nenes, intento donar realisme a les seves expressions nostàlgiques.
De vegades m’han demanat que la fada s’assembli a la nena que serà la propietària del quadre, únicament necessito una foto per aconseguir que s’assembli.
Las hadas las represento como si fueran niñas, e intento dar realismo a sus expresiones nostálgicas.

A veces me han pedido que se parezca a la niña a la que va a pertenecer el cuadro, únicamente necesito una foto para lograr que se parezca.




Una part del meu projecte és apropar l’art als més petits de la casa, que puguin tenir a la seva habitació petites pintures originals, amb personatges que els facin somniar, i que, a més portin el seu nom, amb lletres de conte. Realment són peces fetes exclussivament per ells i no hi ha una que sigui exactament igual que una altra.

Una parte de mi proyecto es acercar el arte a los más pequeños de la casa, que puedan tener en su cuarto pequeñas pinturas originales, con personajes que les hagan soñar, y que además lleven su nombre, con letras de cuento. Realmente son piezas hechas exclusivamente para ellos, y no hay ninguna exactamente igual a otra. 







Així que quan hagis de regalar i pensis en fer alguna cosa diferent i que li faci sentir que és especial, perquè ho és, puc ajudar-te a aconseguir-ho amb un quadre personalitzat. Personalitzem el seu món?
Pots posar-te en contacte a través del mail 1gatalteulat@gmail.com

Así que cuando tengas que regalar y pienses en hacer algo distinto y que le haga sentir que es especial,  porqué lo es, puedo ayudarte a conseguirlo con un cuadro personalizado. ¿Personalizamos su mundo?
Puedes ponerte en contacto conmigo a través del correo 1gatalteulat@gmail.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Diseñado por El Perro de Papel